Crille Atting

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Crille Atting - 5 september 2012 23:03

Då var en dag fylld av svett och sång.


Dagen började med att vi hade första lektionen i integration då vi körde övningen "Dansläraren", då man gick fram en och en och fick styra hela gruppen i en koreografi, alla fick två minuter var på en låt som Anna-Karin valde! 

Sen fick vi låssas vara på ett Disko och ta in den låten som Anna-Karin satte på och förmedla den sången som vi trodde den musik stilen var!


Har nog aldrig svettats så mycket!!!


Sen hade vi vår första Gemensamma sång i dag som även kallas "Master Class", då går man fram en och en framför klassen och sjunger en låt som man har fått av Johanna som man en jobbar med framför alla....

idag var det bara att gå upp och sjunga barnlåtar i speciella känslor!

denna lektion har vi två gånger i veckan, så Onsdagar och Torsdagar. jag kommer kunna säga hur det har gått för mig varannan Torsdag (då vi delar upp klassen på fyra lektioner så man får mycket tid, och så får man sitta med och lyssna och lära sig av vad alla andra får höra!


I kväll var jag även inne i Umeå och hade Simonsen jazz, skit kul men får se om jag kommer fortsätta eller bytta till nått annat!!


vi får se i morgon.


men nu ska jag gå och lägga mig, vissa går ju upp kl 2 min i 7 för att träna med Léon!


godnatt på er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musikal


Ovido - Quiz & Flashcards