Crille Atting

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Crille Atting - 4 september 2012 23:20

Idag har jag haft mitt första jazz pass med Anna-Karin vilket var väldigt roligt:) man känner redan nu att dt kommer bli så j@vla bra! och vi alla kommer bli så mycket bättre!!


sen hade jag även min första privata sånglektion i dag!!!! As bra! var jätte skönt att få vara själv med Johanna och prata om mål och hur man ligger till. 

Det jag redan visste innan är ju att sången är det som jag kommer behöva jobba mest med! 

men det vet också Johanna om, så jag tvivlar inte på det Johanna säger "Bara du vill kan jag göra dig till musikalartist"

och JA jag vill!!!    Så Johanna nu kör vi!!!!!!!!



Har även ikväll haft mina två första pass på Balletakademien, Ballet och Modernt! var skit kul men lite stor grupp på den moderna i ett litet rum! men vi får se hur det går med det!


godnatt kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musikal


Ovido - Quiz & Flashcards