Crille Atting

Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Go dag

Av Crille Atting - 6 september 2012 23:50

Dagen ha varit väldigt skön.


Den började med en och en halv timma jazz då vi nu är klara med vår 6 st uppvärmningar, så nästa vecka börjar vi med lite tekniker och koreografier! Vill bara meddela för er som funderar på att söka om två år att Anna-Karin är en väldigt bra och pedagogisk dans lärare! väldigt skön och bra att jobba med, tvivlar inte en sekund på att med hennes hjälp kan jag bli musikalartist!!


sen hade vi Master Class igen, med då gick vi igenom Johannas Tio bud ord för hur man ska vara på scen! väldigt givande och peppande!!


Sen efter skolan var det en timmas core pass med några goa klasskompisar så nu mår jag väldigt bra men är väldigt trött! godnatt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crille Atting - 26 september 2012 21:07

Hej alla läsare:) Ber om urskt för att det inte har blivit så mycket inläg så mycket på sista tiden. men nu ska jag försöka få er att hänga med på vad som har hänt det två senaste veckorna!   föra veckan fick vi vårt första matrial till intrigati...

Av Crille Atting - 17 september 2012 22:52

Då har vi haft den BÄSTA måndagen denna veckan idag!!!   Och jag kan inte annat än att hålla med, dagen började ganska lugnt med en lektion i musikal historia:) mellan 1900-1920! jätte intressant och kul! men svårt att hänga med på allt som hände...

Av Crille Atting - 14 september 2012 00:04

då var första gemensamma sång lektionen avklarad för mig! var as kul. men nervöst till en början men efter 5 min så var det bara roligt och skönt! ser fram emot varannan vecka då jag kommer att få gå upp och jobba med Johanna igen!!! men nu får j...

Av Crille Atting - 13 september 2012 14:04

igår var en väldigt skön dag men en lektion yoga och en ensam dag på skolan på kvällen, då blev det att öva sång i en och en halv timma! mycket skönt!   vi hade även vår första gemensamma sånglektion igår vilket var väldigt kul att få se dom klas...

Av Crille Atting - 11 september 2012 14:40

Då var en ny vecka igång för fullt! igår hade vi vår andra stepp lektion.Det var skit kul! men stepp är riktigt svårt, men det ska man också bli grym på!!   Idag på jazz lektionen så gjorde vi alla uppvärmningsövningar som vi har fått! sen gjor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musikal


Ovido - Quiz & Flashcards